czwartek, 17 lipca 2014

Nowe pytania po dłuższej przerwie - czyli o istocie komputerów cyklu ciąg dalszy.

Wiele czasu upłynęło od ostatniego wpisu, wiele się zmieniło, życie się nieco przewartościowało... a kompytery cykly istnieją nadal i mają się świetnie. Przyszło mi do głowy jeszcze jedno krótkie pytanie (z ciekawą puentą) dotyczące komputerów cyklu, czyli: "Od lat stosuje metody naturalne, świetnie się na tym znam, zawsze wszystko doskonale oceniam, więc po co mi Lady-Comp?". Jest to bardzo dobre pytanie, na które jest bardzo krótka odpowiedź: "Jeżeli tak jest, to Lady-Comp nie jest Pani potrzbny". No bo i po co? Jeżeli np. jeżdżę na rowerze i super się z tym mam, to po co mi samochód? Może tylko po to, żeby było szybciej, żeby było wygodniej i bardziej komfortowo? Tak samo jest z Lady-Comp, można stosować metody naturlane z doskonałym efektem, można się na nich świetnie znać ale właśnie dlatego żeby było szybciej, wygodniej i bardziej komfortowo można stosować Lady-Comp. Co ciekawe, Pani która zadała mi to pytanie i dostała taką właśnie odpowiedź, po paru dniach kupiła Lady-Comp. Ale nic na siłę.

Dla osób spragnionych większej dawki wiedzy na temat komputerów cyklu Lady-Comp wszelka informacja zawarta jest tu.

1 komentarz:

  1. "żeby było szybciej, wygodniej i bardziej komfortowo" - to znak naszych czasów.
    Bardzo fajnie Pan pisze Panie X.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń